StrUCK

Today I hate.

I don't like mornings, even when they are disguised as afternoons

Kategori: Livet

Julafton idag?
Jomenvisstserru! Jag ska till Patricks Mamma och Syster som är så fruktansvärt rara att de satt ihop en jul för Mig.
Jag skojar inte bort att de firade julafton den 25e som de där galna amerikanerna gör och nu, ett helt gäng med dagar efter den riktiga julen så har de satt ihop en NY jul för mig, eftersom jag var i Sverige när de firade jul tillsammans.

Amerikaner är mycket bättre på att säga tack än vad vi svenskar är, och speciellt när svenskarna är Jag.
Att de gör detta är så sjukt gulligt så jag vet inte var jag ska ta vägen eller ens vad jag skall säga. (Speciellt inte på engelska). Det är sådär genomgulligt så om jag kunde ge dem en katt-unge som kissade regnbågar så skulle jag göra det. (Och visst, den meningen kan jag översätta till engelska men jag tvivlar på att Patricks Mamma skulle uppskatta det så som jag menar det)



Jag får försöka iallafall.

För övrigt så trodde jag aldrig att jag skulle få köpa Footie-pajamas till någon, ever!
Men igår var jag och Bex på stan och jag hittade en som skulle precis passa Lisa, patricks syster.
För er som inte vet vad en Footie-pajamas är så kommer här en bild:




Men den jag köpte var i rosa och beige och med...gifarrer på! Hon kommer älska dem!


Nu är det Over and Out för jag måste klä mig och göra mig iordning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: