StrUCK

Today I hate.

FUCK YOU I AM AN ANTEATER!

Kategori: Livet

Asså, Kingdom Hospital laddningen tar grymt lång tid och jag är mycket missnöjd med detta.
Utöver det är klockan 05: 30 och jag häller härmed upp min andra kopp kaffe för en beräknad avfärd till mitt älskade jobb om sisådär 20 minuter eller så.


Jag vet inte varför jag påbörjade ett inlägg såhär tidigt på morgonen.
Jag har skrivit en mening och raderat den sisådär 20 gånger innan jag kom fram till detta.

En myrslok kanske gör det hela bättre?



Varför frågar jag ens? Klart det gör! Om ungefär 4000 euro och en villa (samt lite kollande efter kryphål i lagen om djurhållning på irland) så kommer jag Anthony! Då är det du och jag!
^5!




Och såhär glassiga var jag och elena på Oscars galan i fredags.
Jag vann pris för Best Red Crapeth outfit, eller snarare Marie Jackbson vann.
Men det är en helt annan rant för en helt annan morgon, vi var smokin iallafall!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: