StrUCK

Today I hate.

Ödmjuk.

Kategori: Livet

God morgon.

Klockan är nu 06:7 Dublin -time.
Kom inte till jobbet för en liten stund sedan och efter att ha provat på en av Irländarens frukostar mår jag fruktansvärt illa.
Smält ost i all ära, men på morgonen?
Jag tror fett-shocken är vad som får mig att vilja spy över hela helpdesken.

Mina tankar är med irländaren idag, då han antagligen säger upp sig från jobbet.
Han beskrev känslan i maggropen av att behöva gå dit och jag förstår honom mer än väl.

Själv var jag vaken i feberyra i går natt och de drömmar som kommer till en när man är sån går ju knappast att beskriva.
Får en djupare förståelse för Alice i Underlandet dock.

Hur är det med mina brudar där hemma?
Har ni det bra?Samma, samma eller har jag missat något viktigt?

Sitter avail så det kommer nog ett samtal när som nu.

Senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: