StrUCK

Today I hate.

Spasm

Kategori: Livet

Har funderat på en sak.
Alla vet vi ju att människor i allmänhet är sjukt konstiga, men sedan jag flyttade har jag upplevt nya grader av konstighet och dumhet som jag tidigare inte ens kunde tro var sanna.

Alltså, småsintheten hos de jag bor med.
Arrogansen hos folk jag ibland tvingas prata med och framförallt dumheten jag står ansikte mot ansikte med varje dag.
Helt otroligt.

Nåja.
Jag söker lägenhet. Har hittat två. En som är konstig och aldrig ringer tillbaka trots löfte om detta,
och en som verkar lite för bra för att vara sann. Jag hoppas på den sistnämnda.

Det var spasmen från mitt håll idag.

Kommentarer

  • Swedde aka Punished säger:

    http://img518.imageshack.us/my.php?image=jagochsysteroz0.jpg

    2008-10-14 | 19:54:47
  • lm säger:

    ;) eller hur? Jag kliar mig iskallen och undrar om jag gått och blivit your brother from another mother eller nått... ;)



    Vart är du Maria... Har du bloggskräck? eller bara så sjukt mycket att göra att du inte vet vart du ska börja??



    Hoppas iaf att du har det bra, att livet leker, bitarna fortfarande ligger på plats och att du kanske hittat någonstans att bo nu?

    2008-11-04 | 10:05:34
    Bloggadress: http://lindajmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: