StrUCK

Today I hate.

Jag ser cyberpunk i framtiden!

Kategori: Livet

höpp! lunchtime!
Kör diet idag och går hårt åt nutriletten. Vädret talar för oss och just nu, när det är 8 minuter kvar på lunchen måste jag säga att jag utnyttjat det till fullo. Dock känns det sjukt dumt att börja skriva en blogg nu eftersom jag har knappt med tid och faktiskt lagt in 2 inlägg redan idag. jaja, det jag skulle ta upp här var den nya (gammelnya) hetsen om nedskräpning. Ännu en gång attackerar de oss rökare här i Göteborg och påstår att vi slänger batterier omkring oss.

"Ser inte ni cigarettfimpar som skräp?"
Herregud men jo! givetvis är fimpar lika mycket skräp som ett tuggummipapper men den riktiga frågan är, bryr vi oss? Ja, eftersom jag tar upp frågan har ni säkerligen redan gissat att nej, jag bryr mig faktiskt inte.
Vi kommer bryta ned denna planet med nedskräpning och förgiftning, och i min mening, ju förr desto bättre.

Har ni sett filmen Mad Max? Ge mig jordens undergång! och Ge mig den fort!
Jag ser cyberpunk i framtiden!



Det är så typiskt människorna att vilja vara kvar som en cancersvulst på denna planet tillräckligt länge för att hitta ett sätt att invadera nästa.

Jag slänger mina fimpar i kloakerna, förgiftning i dess snabbaste form, rakt ut i vattnet.
hade jag rökt kärnbränsle hade jag släppt ut det direkt i grundvattnet om jag fick chansen.

Nu ska jag fortsätta jobba.

kkthxbye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: