StrUCK

Today I hate.

Voodoomagic

Kategori: Livet

Legat hemma sjuk nu i två dagar så min lya ser ut som helvetet på jorden, med mig, dess bleke härskarinna som ligger utslagen i värmen, mitt i röran. Nu när febern verkar tagit en liten rast ska jag se till att göra något åt det.
Laga lite matlåda kan vara bra också.

Helt ärligt. Det är inte ofta jag har långhelger. Att jag blev sjuk under min långhelg ser jag som ett svek.
Ett svek från omvärlden och framför allt, att andra var ute och badade, solade och levde fan, det är ju bara än värre.
Planerar just nu en rampage där jag skall slakta och skända alla som hade en skön helg.
Packar på mig yxa och slägga och varenda gång någon frågar mig "Vad gjorde du i helgen då?" med ett larvigt glatt leende så skall jag först dänga släggan i huvudet på dem, för att sedan hugga huvudet av dem.
Sen blir det huvudkrympning på balkongen resten av sommaren.



Ibland har jag full förståelse för hur kärlek kan uppkomma via internet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: