StrUCK

Today I hate.

Sexnovell

Kategori: Livet





Jag undrar om min överskrift kommer locka folk att läsa...
Om du stackars läsare bara blivit inlurad av den sexiga rubriken så fortsätt läs för all del,
ett par inlägg ned så kommer en anekdot om strypsex och våldsam doggystyle.

Just nu ska jag bara berätta att sjukgymnast kan vara det larvigaste folkslag jag träffat.
De där människorna som "Älskar att svettas", jag hatar dem
Jag kan inte ens titta på dem utan att det flashar förbi bilder i mitt huvud som visar ett tiotal sätt jag skulle kunna döda dem på.

1. Penna rammad i örat
2. Stilett mot hals och långsamt snitta pulsådern.
3. Putta dem ned för ett stup fastbundna i en rullstol.
4. Ett traditionellt skott mot pannloben.
5. Krossa skalle med slägga.
6. Hugga av händer och fötter, hänga upp och låta förblöda.
7. Kanyl med luft rakt in i halsen.
8. Skala av huden bit för bit så att Sjukgymnasten inte svimmar av smärtan (ta med ammoniak i värsta fall).
9. Plastpåse över huvudet.
10. (min favorit) Arsenik.
11. Skaplering
12. Misshandel med trubbigt föremål
13. Dränkning i badkar, alternativt hav eller annat vattendrag.
14. Sågklinga mot bröstkorg.
15. Överkörning med slåttermaskin.
16. Stoppa in i säck, bensin på och en zippo. (You get it? FOOF!)
17. Kniv i hals/bröstkorg/mjälte.
18. Hårt slag underifrån mot näsben, gärna med en träklubba eller bult.
19. Släpa bakom bil till det bara är slamsor kvar.
20. Påtvingad överdos.
21. (En som jag alltid velat prova om det funkar) Ispålen genom hjärtat.
22. Psykisk misshandel tills offret i fråga själv begår självmord på valfritt sätt.
23. Koppla upp till bilbatteri.
24. Gräva ned till midjan och stena till döds.

Dessa metoder kan implementeras i andra sammanhang och på andra folkslag/personer.
Exempel på dessa kan vara Griniga busschaufförer, Snorkiga butiksbiträden, Jobbiga grannar eller helt enkelt
den där släktingen du aldrig gillat.

Låtom blodet forsa.

Kommentarer

  • LM säger:

    Och konstiga uppstoppade killar i grannnejden som inte förstår hur jobbiga dom är... ;)

    2008-06-18 | 11:23:36
  • Tortyrmannen säger:





    Ja, nog är det skumt alltid: bröllop och nytt jobb (håller tummarna), men Maria har fortfarande mord i sinnet...du håller hårt på ditt människohatarsinne och det uppskattas av en gammal cyniker som Tortyrmannen! Det är helt enkelt underbart... :]

    Fortfarande inga planer inför detta fullständigt meningslösa firande som står för dörren? Det blir inte mycket firande för min del, men för en gångs skull jobbar jag inte. Ska ta och fixa till en vegetarisk midsommarbuffé (lite jansson, "kött"bullar, min egenhändigt odlade nypotatis och fan vet allt) och hitta en lugn, skön plats bortom alla Svennefasoner.

    Så lyder slavens ord!!!

    Oj, fick precis en härlig vision...råkade fundera på hur Maria skulle se ut under ett traditionellt midsommarfirande och resultatet lät inte vänta på sig. Med en färggrann folkdräkt och prästkragar i det nyfärgade håret (svart förmodar jag) dansar hon bland gubbar, kärringar och ungar runt midsommarstången med ett glatt humör! Varför så glad? Ah, nu förstår jag! Folkdräkten medför många gömställen för vassa leksaker. Runt, runt, runt den lövklädda fallossymbolen jagar du såväl gammal som ung. Vilket leende på dina läppar! Och vilken midsommar detta hade varit...

    Det är nästan så att man blir lite känslosam...pust...och det har jag inte tid med just nu! Lite sprit i min kanna morgonkaffe borde göra susen...

    2008-06-20 | 11:06:36

Kommentera inlägget här: