StrUCK

Today I hate.

Kladdigt.

Kategori: Livet

None

Då var det dags igen.
Sitter tillbaka på jobbet efter att nu på morgonen varit hos tandläkaren.
Jag hatar tandläkare.
De gräver i min mun men sexiga masker dock. Hela sexappeal grejjen går ju dock bort av att de petar runt i min vidöppna mun med små metallstänger. Hur förför man någon med bomull i hela munnen?

Nu var inte min tandläkare någon hit, men ändå, män i vita rockar är ju något speciellt med.
Dock har jag aldrig varit typen av tjej som tänder på den sterila stanken av sjukhus.
Nålar however, där har vi sexappeal.

Jaja, nog med mitt kåtsnack.

Snart mitt av veckan och sen kommer helgen med midsommar och allt vad det innebär.
Just nu har jag inga större planer men det brukar lösa sig och dyka upp efter hand.
Hoppas väl på besök från både höger och vänster och vore gött med sällskap.

Helgen i Nypan gav mycket, både fylla och slagsmål och inte nog med att mitt huvud höll på att krocka med en flygande ölflaska, polisen var där och härjade också. De var på min sida denna gång som tur är och mobilkamerorna gick varma när polisbrutaliteten härskade på Storgatan.

Jaja.
Dags för denna bittra jänta att smita in i jobbets mörka sörja igen, Telia. gogo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: