StrUCK

Today I hate.

Escape from LOLcatraz.

Kategori: Livet

Midsommarhelgen nalklas och planerna är fortfarande få.
Söndag kommer sällskap och inställningen är kluven.
Får se hur det blir.

Känner för att ta "Fuckitall"-piller idag och bara sjunka in i en oändlig dimma.
Jaja, blir nog färga håret med Sandra över en kopp kaffe istället.
Vi verkar vara i samma sinnesställning idag och andra dörrar har stängt framför min nos.
Jag orkar inte ens kämpa med det hela, fuckitall.

En sup kanske går ned, en billig utekväll med tequila och vodka som ända mål.
Dimman är efterlängtad med andra ord.
Tyvärr är sällskapet som vill dricka ganska limiterat.

Kanske en promenad, utan mål givetvis, bara ut i rusket och gå.
Om man bara går och går är man någongång tvungen att återvända till samma plats, det är det som är det sura.
Jaja, nu blev allting plötsligt väldigt emotionellt så jag tror jag slänger in en bild på en LOL-cat istället.



Känner faktiskt för att sparka på hundvalpar idag.
Kötta loss på småbarn och gå lös med machete på handikappad.
No mercy.

Låt mig gå nu, så ska jag göra slut på denna dagen.
Tack och hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: