StrUCK

Today I hate.

Ignorera dett blogginlägg thx.

Kategori: Livet

Och där stod man tom och dum och hoppades på sol.


God morgon slashasar och dönickar och välkommen till ännu ett liv av frustrerande nageltrång och panikångest.
Nej, skämt å sido, hur mår du?

Ok, jag flippar över nu jag vet, men så kan det gå när man har en mind-to-keyboard interaction.
Ibland är det helt enkelt så att man inte orkar censuerera på vägen ut.
Jag vet, jag vet, bloggen brukar inte vara såhär emo, snarare grotesk och morbid men idag så känns det helt enkelt inte så.
Eller, jo, där ljög jag. Jag känner mig fortfarande morbid och grotesk, men på ytan är det ett annat lager idag.
Lite crycryemo och lite argharghmental.

Fattar du inte?

Saker och ting är lite osäkra just nu och så kan det nog vara ibland,

Kommentarer

  • LM säger:

    Hej älsklingen min... Ska vi vara fulla och jobbiga imorgon? Saknar din fina rumpa lite...

    2008-07-16 | 00:18:56
  • Maria säger:

    hehe, jo, nog blev vi fulla alltid.

    Att vakna med hatt, blåmärken och klackskor i en för mig tidigare okänd soffa (med en huvudvärk som av en slägga) var bevis på att kvällen gått som den skulle.

    2008-07-18 | 12:16:12
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: