StrUCK

Today I hate.

Missad Avfart

Kategori: Livet

Livet tar en vändning, eller....ja, jag kanske missade avfarten, men jag for iallafall av banan.
Ensamstående 3-barnsmamma nu, med en flickvän som fött alla 3.
Jag sitter just nu i Svergies Magsår, eller hufvudstaden, Stockholm.
Inte ltt att vara timid i en värld full av frestelse och jag skulle ju tillochmed skratta i mitt eget ansikte
om jag påstod att jag var kristen. Anal om vissa saker möjligtvis, men inte kristen.


Att spendera natten med någons bror är ju ingenting att skämmas för.
En öl eller två har ju ingen betydelse, och om din bror vore min,
skulle situationen helt klart sett annorlunda ut.

Månen är ingen morot och livet är inget motstånd.
Att springa tills man stupar är ju inget problem
så länge man landar på någonting mjukt
eller någon annan.

Ska dricka lite blåbärssoppa nu och jogga på stället med en cigg i mungipan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: