StrUCK

Today I hate.

image29

Kategori: Livet

image29


Jag tror att natten till idag kan ha varit en av de mest omvälvande jag haft på länge.
Allt ligger fortfarande i ett virrvarrigt surr i bakhuvudet någonstans och händelserna inte bara blandas upp rent kronologiskt, utan även flyter ihop på min bioduk i minnet.

En lesbisk, en bisexuell, en kille jag knullar, en kille som jag älskar, en tjej som ger dömande blickar och en som bara är glad att vara där. Vad kan det bli av det? Tydligen en snubbel och ett blåmärke, storlek afrika,  på ryggen, massor av hångel och snubblande över piercingar, en skyddsväst. Blanda in lite känsloband och ett och annat okonventionellt diskussionsområde och kvällen är nästan hel.

Spindelnätet är uppsatt nu dock, och jag kan inte låta bli att känna att jag vävt ganska många av trådarna, trots att det är jag som är fjärilen. Det verkar dessutom vara ett spindelkollektiv jag gett mig in i och paranoia får mig att svämma lite, men sådant brukar lösa sig av bara farten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: