StrUCK

Today I hate.

Rökning är bara för fula människor?

Kategori: Livet



Det är tydligen olagligt för snygga människor att röka i Irland.
Jag har blivit tillsagd ett antal gånger sen jag kom och de reffererar alltid till mitt utseende.
"Aw, breaks mi heart it does, seein a bird such as yourself smokin."
"You shouldnt smoke your know, youre absolutely gourgeous!"

Vad har mitt utseende med mitt rökande att göra?
Finns det fler saker jag inte får göra?
Den sista som sa det till mig var en man som stod utanför en  bar när jag var på väg att köpa mat,
så jag köpte demonstrativt en pizza slice och en coca cola, tände en till cigg och stoltserade förbi honom
på vägen tillbaka.

Jag gör vad jag vill, mind you!

Kommentarer

  • Tony säger:

    Jaså? :D Jo olika länder har väl olika moral och myter att följa blint. En utväg är väl att bli ful. Något jag tycker du borde överväga en stund innan du säger nej.



    Bakgrunden på bilden där du röker ser väldigt svensk ut btw :D

    2008-08-06 | 10:25:32
  • Maria säger:

    Det ar for att det ar i bergsjon.

    Smarto;)

    2008-08-06 | 14:21:12
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: