StrUCK

Today I hate.

Nya jobbet med lite hat.

Kategori: Livet

Jag kan verkligen bli glen på människor.
Värst är den sorten som inte ens behöver prata med mig eller ens se åt mitt håll för att trampa på mina nerver.
Just nu framför mig sitter en sjukt söt tjej. Hon har långt svart hår och ett jättevackert leende.
Inget fel med det, ingenting alls. Fram tills nu skulle man kunna trott att jag faktiskt kunnat tänka mig att kommunicera med denna söta lilla varelse.

Men...

1. Hon raggar på den fulaste asiat jag sett i mitt liv.
2. Hon har en tweety tatuering på armen (fruktat fult gjort)
3. Hon pratar engelska med en dålig australiensk accent som bara är ännu mer irreterande med hennes aldeles för stora tungpiercing tingeltanglande i käften på henne.
4. Hon är småfet vid närmare blick och detta hade jag nog inte ens märkt av om det inte var för resten av den äckliga personligheten.




Första dagen på nya jobbet gick fruktansvärt bra och allt var som det skulle.
Kom dit lite väl tidigt men det var fler som var tidiga. Det gör bara att jag får en något längre sovmorgon i morgon.
Skönt skönt.

Kommentarer

  • LM säger:

    dens ista punkten löste ju allt då, det är inte pok att prata med........ ;)

    2008-08-06 | 07:44:16
  • Maria säger:

    Precis! Lat bli att prata med henne sa fort jag sag det.

    2008-08-06 | 14:20:33
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: