StrUCK

Today I hate.

kcohcle rä etni arb.

Kategori: Livet

Jag klagade tidigare på de irländska uttagen.
Nu hände det, Maria elchockade sig själv.
Jag skulle dra ut sladden till min laptop ur vägguttaget när min arm slogs tillbaka av elen som strömmade genom den.
Mannen som satt bredvid mig blev nog mer chockad än jag dock och han härjade som fan.
Armen spattade omkring en ganska bra stund med muskelryckningar som gjorde det rätt svårt att sitta stilla.
.kcod un arb rä tlla rorT



Yttreligare skulle jag vara duktig och tvätta idag, tills jag insåg att det bara är öppet mellan 07:00 - 11:00 vilket gör att jag kommer missa att tvätta hela veckan nu. Inte bra.
Får stryka en skjorta och se hur det går helt enkelt.

Nu ska jag återgå till generiksurfande i mitt nya elektriska tillstånd.

Kommentarer

  • Tony säger:

    Hahaha nääää stackars :D hohohoh... bara strömmen inte går genom bröstkorgen så brukar det inte vara nån fara... ty om man håller händerna på plus och minus. Nu gick det säkert ut i benet eller vände i armen. kram

    2008-08-04 | 19:15:47
  • Jennie säger:

    men shit va läskigt! du får vara försiktig babe!



    hur har du det där borta på andra sidan havet?

    2008-08-04 | 19:57:39
    Bloggadress: http://jennief.blogg.se/
  • Maria säger:

    ätsch, det gav lite extra spiff till morgonen.

    Elen gjorde vad kaffet inte kunde :D

    2008-08-04 | 20:02:51
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/
  • LM säger:

    Men Mariaaaa. lägger armarna i korsoch ser bestämd ut

    2008-08-05 | 07:57:59
  • Maria säger:

    -ryser-



    brr...vad som helst men inte det...

    2008-08-05 | 18:15:46
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: