StrUCK

Today I hate.

Im going to need a bigger box.

Kategori: Livet

Nagot jag efterfragar har i Dublin ar logik.
Saker och ting ar bara grymt konstiga och det verkar inte som om de tankt alls nar de gort...nagot alls!

Exempel; De saljer smycken pa apoteket.

Det hanger livraddnings-grejjer vid stranden, dar det ar ca 1,5 meter djupt.
(Jag kan bara anta att det ar om en dvarg skulle drunkna.)

Du kan komma langre, snabbare, om du gar i de snuskiga granderna i stan an om du tar de stora vagarna.

De kor pa fel sida av vagen.

Men som Patrick, en god van till mig som bott har bra mycket langre an jag, sa;

"Take all the logic that you brought from home. Put it in a little box...and close the lid."

Kommentarer

  • Tony säger:

    Det är kanske en vanesak. Jag förstår exempelvis inte varför det är obligatoriskt för skomakare att samtidigt ägna sig åt nycklar i Sverige. Men så är det :P

    2008-08-07 | 10:58:28
  • LM säger:

    BLOGGA KVINNA!!!!!!! Hur ska jag annars veta om du lever eller inte???? hAR JU INTE TIDMED JÄKLA MSN LÄNGRE, DAGIS BÖRJAR IDAG, SKOLA IMORGON OCH EFTER DET, VE OCH FASA, ouuups sorry. jobbet.... Men nu, kaffe----->dagis

    2008-08-11 | 07:59:47
  • Maria säger:

    Caps lock.

    Ont i hjärnbalken...sluta >_<

    2008-08-18 | 20:23:31
    Bloggadress: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: