StrUCK

Today I hate.

Im alive.

Kategori: Livet

Att vara vuxen är att äta hur mycket choco pops man vill, ur en hur stor skål man vill med hur lite mjölk man vill.
Att inse att man kanske inte är vuxen är att läsa helt galet i ett mail från sin mor, där skattemyndigheten läses kronofogdsmyndigheten och utbetalningskort läses inbetalnigskort.

Det var ju goda nyheter i slutändan, men hjärtat mitt fick sig lite motion där en stund.
Tror nog att jag stannar i Dublin ett tag till dock, och var gör en prick eller två om 5 år.


Hemma igen efter ett dagsverke i IBMs kontorsdjungel. Inte har jag gjort särskilt mycket men lärt mig mycket ändå.

Helgen var underbar.
Sällskapet, maten, ölen, promenaderna, regnet och filmerna under täcket.

Jodå, nog lever jag nu.

Kommentarer

  • Tony säger:

    Hahahah fan va jag diggar bilden :D <3

    2008-08-18 | 21:01:50
    Bloggadress: http://www.magik.se/

Kommentera inlägget här: