StrUCK

Today I hate.

I can see clearly now, the rain is....

Kategori: Livet

Men tjata dååå!

Kvinnfolket har faktiskt annat för sig än att skriva och skriva.
Just nu har jag en stund över dock.
Sitter i mitt nya rum och äter peanutbutter n jelly- sandwiches.
Utanför smattrar regnet och det är sjukt mysigt att vara inomhus. Irland är nog nördarnas bästa ursäkt.
Det regnar mest jämnt så ad ska man ut att göra.

Well...

Jag har tagit mig ut en hel del ändå.
Låtom mig berätta om min lördag...

Det spöregnade hela dagen, och inte spöregn som hemma i sverige, utan helt jävla galet.
Tog man 3 steg ut så var man helt dungsur. Så regnade det så mycket att hela motorvägen
var tvungen att stängas av.



Folk blev evakuerade ur sina bilar som fastnat och busstrafiken slutade gå.

The Irishman skulle komma och möta mig på ett shopping centre en bra bit från där jag bor, han fastnade först på en buss i 4 timmar. Jag satt fast på shopping centret i 6 timmar innan han kom och sen var vi tvugna att försöka gå därifrån och ta oss hem till Tyrrelstown där jag bor. Det hela slutade med en 6 timmar lång promenad, förbi översvämmningar, kyrkogårdar, en död ekorre, ett jättemörkt skogsparti och 3 pints öl.

Så väl hemma klockan 3-4 på morgonen så gick vi och lade oss, sov till 5 dagen därpå och avnjöt en middag efter det på en italiensk restaurang rätt nära där jag bor.

Jobbet går som det ska, men nog fan hittar jag människor att hata alltid.
Orkar inte ens gå in på de jobbiga individerna i nuläget. Känner att mitt mindset inte är tillräckligt för en caps lock rant.

Saknar er där hemma.
Hör av er om ni kan.

Kommentarer

  • LM säger:

    hey babe!!! Saknar dig med, fast jag får nog säga att det låter som att du har det ganska bra iaf.... Jag ska till jobbet idag. Blä blä blä. Puss och puss

    2008-08-13 | 07:42:06

Kommentera inlägget här: