StrUCK

Today I hate.

Dominatrix utom kontroll.

Kategori: Livet

image31
Det har varit några dagar här då saker inte varit så lätta som de känts.
Familjen, jobbet, det förflutna och framtiden.
Somliga tycker att jag borde må sämre än jag gör, och jag är säker på att andra tycker att jag borde
knipa käft och genomleva. Jag är ju trots allt frisk....fysiskt.


(Skulle nog satt en blinksmiley där om jag inte för nu tycker att det är opassande och fult i min blogg.)

Sitter hemma nu och väntar på att timmarna ska gå. Mein engel Urban ska hjälpa mig att fixa med den gamla lägenheten, så jag blir av med den gorillan från min rygg. Känt mig som Quasimodo en stund här.

Har LindaMaries dator nu, och det ska ni veta gott folk, att vad 3 barn under 6 kan göra med en dator är helt fantastisk. Jag har ingen space-tangent, ingen trea, åtta, ctrl eller alt. Ingen punkt sitter där heller, men improvisation tar en kvinna en lång väg.

Ska se till att skaffa mig en "ingen reklam" lapp till dörren min så jag slipper kapitalistisk propaganda när jag inte ens äger en öppen spis.

Ska lägga upp lite bilder från helgens bravader, det var fylla som jag sällan upplevt förut.
Sällskapet var excellent och värmen i sängen var underbar.
Som sagt, bilden kommer.















Kommentarer


Kommentera inlägget här: