StrUCK

Today I hate.

x.En Blogg.--> Då var detta gjort också.x

Kategori: Livet

Well...

En vanligt söndag, i en vanlig vuxen ungdoms liv.
Gråmulet väder ute men med en sol som glimtar mellan fjädermolnen ändå.
Jag, Maria, din värdinna i denna antagligen obesökta del av det stora intranätet,
skaffade en Blogg. "Varför?" Frågar jag mig själv.
För att jag är uttråkad. För att jag vill uttrycka mig.
För att jag inbillar mig att jag har någonting att säga, som någon vill höra.

I vilket fall som helst.
Inga pengar kvar alls nu. Äger nog 3 kronor tror jag och på tisdag kommer de nya.
Skönt att vara på gränsen på något vis. Utmanande.

Saknar skogen, saknar grönskan och doften.
Saknar närheten.
Och mina örter.

Nu har jag i vilket fall gjort en Blogg.
Åstadkommit något ännu en dag.
Grattis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: