StrUCK

Today I hate.

ännu en bra dag....vad fan ska hända nu O_o

Kategori: Livet

ännu en bra dag....vad fan ska hända nu O_o


hm...jag undrar om bilden tänker bugga lika mycket i bloggen som den gjorde i uppladdningen O_o
jaha. Nu har jag haft bra dagar, en hel bra helg faktiskt
och detta gör mig mycket, jag säger, mycket fundersam
för om någonting är bra, under en längre tid
så har det aldrig faktiskt betytt något positivt i mitt liv.
det kommer altid ett strykjärn flygande i de lugnaste skyar och så länge jag kan minnas
har det alltid kommit att träffa mig i pannan förr eller senare.

Röksugen som ett as.
drömde faktiskt i natt att jag rökte cigaretter och knullade.
jag satt vid datorn också, i drömmen
och jag är inte helt säker på att jag inte gjorde alla tre saker samtidigt.
Minnet är bra men kort.
som dom säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: